Etappe 1 Utrecht - Roermond - Reisverslag uit Brachterbeek, Nederland van Daan Schouten - WaarBenJij.nu Etappe 1 Utrecht - Roermond - Reisverslag uit Brachterbeek, Nederland van Daan Schouten - WaarBenJij.nu

Etappe 1 Utrecht - Roermond

Blijf op de hoogte en volg Daan

18 Juli 2015 | Nederland, Brachterbeek

160 kilometer schoon aan de haak. En wat voor een kilometers.. De eerste gingen nog lekker over bekend terrein. Het tempo zat er goed in en dit leek ik lang vol te houden. Maar na de tweede keer met de pont en op het moment dat ik de provincie Noord-Brabant binnenreed ging het minder. Of dat aan de typische landbouw geur lag durf ik niet te zeggen. Na een langer dan geplande pauze in Nuenen maakte ik mij op voor de laatste 60 kilometer. Ondanks dat het wat moeizamer ging werd het landschap wel steeds wat mooier. Ik hoop dat het een kwestie is van in komen en dat het morgen al een stukje beter gaat. Wel wordt er voor morgen regen voorspelt wanneer ik België binnenrijd. Dat belooft nog wat..!

  • 18 Juli 2015 - 23:45

    Johan Schouten:

    Vandaag zal het wel een kwestie van inkomen zijn. Hopelijk snel weer je gewone stijl hervat.
    En morgen moet er natuurlijk geen regen zijn!
    Succes maar en na eventuele regen komt altijd de zon!
    Papa

  • 19 Juli 2015 - 08:26

    Tim En Cynthia:

    Leuk om te lezen Daan! Zal wel aan het zuiden liggen, altijd lastig daar. Succes vandaag en kijk uit naar je verslag. Hoop dat het weer je niet opbreekt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

In dit reisverslag kunt u op de hoogte blijven van de voorbereiding op en de daadwerkelijke trip, per fiets, naar Nice. Op de 18e van juli vertrek ik in mijn eentje richting het zuiden. Na iets meer dan twee weken hoop ik in Nice (Frankrijk) aan te komen. Bij 'Foto's' kunt u de afzonderlijke etappes in detail bekijken.

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 4928

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Tour de Nice

Landen bezocht: