Etappe 4 Vianden - Arlon - Reisverslag uit Metzert, België van Daan Schouten - WaarBenJij.nu Etappe 4 Vianden - Arlon - Reisverslag uit Metzert, België van Daan Schouten - WaarBenJij.nu

Etappe 4 Vianden - Arlon

Blijf op de hoogte en volg Daan

21 Juli 2015 | België, Metzert

Ondanks de feestelijke dag van gister moest er vandaag ook weer gewoon gefietst worden. Dit maal stond gelukkig een kort ritje op het programma, 75 kilometer en 1300 hoogtemeters. Ook vandaag ging deze rit door het prachtigs landschap van Luxemburg. Dichtbegroeide bossen, goudgele graanvelden tot zover het oog reikt en groene weilanden met koeien wisselden elkaar in rap tempo af. Er viel dus genoeg te genieten! Ook was het weer een stuk beter, een zonnetje met 34 graden. Ik wil bij deze iedereen graag bedanken voor de felicitaties en de aanmoedigingen, ze helpen mij zeker door de moeilijke momenten. Ik zal er morgen weer aan denken, dan staat namelijk een rit van 145 kilometer naar Nancy op het programma. Onderweg passeer ik ondermeer Metz, voor een stadsgeograaf als ik een moment om mij op te verheugen. En ohja, nu kom ik toch wel echt dichtbij Frankrijk, dus ik moet mijn Franse taalkunsten al flink gebruiken! Au demain!

  • 21 Juli 2015 - 23:37

    Marianne:

    Je ouders ook weer onderweg en jij er achteraan
    2landen overleefd nu op Nasr het derde land succes morgen en ga ervoor.
    Vindbhet erg leuk om je reisverslagen te lezen.
    Gr Stef en Marianne

  • 22 Juli 2015 - 18:37

    Cynthia:

    Bonjour Daan,
    Ben je goed aan het genieten? Leuk om je verslagen te lezen, ook nog een verborgen talent naast het fietsen. Ik ga toch maar eens de nos contacten. Veel succes morgen maar vooral veel plezier!! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

In dit reisverslag kunt u op de hoogte blijven van de voorbereiding op en de daadwerkelijke trip, per fiets, naar Nice. Op de 18e van juli vertrek ik in mijn eentje richting het zuiden. Na iets meer dan twee weken hoop ik in Nice (Frankrijk) aan te komen. Bij 'Foto's' kunt u de afzonderlijke etappes in detail bekijken.

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 4924

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Tour de Nice

Landen bezocht: