Rustdag La Bresse - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Daan Schouten - WaarBenJij.nu Rustdag La Bresse - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Daan Schouten - WaarBenJij.nu

Rustdag La Bresse

Blijf op de hoogte en volg Daan

25 Juli 2015 | Frankrijk, Besançon

Ik was helemaal vergeten om een verslag te schrijven! Kennelijk zat ik in de juiste rustmodus. Maar goed, een rustdag dus. Voor een wielrenner houdt dat in dat er alsnog lekker gefietst wordt. Dit keer zonder de 8 kilo zware tas, dus ik kon mij helemaal uit leven. Na zorgvuldig de route te hebben gepland kon ik vertrekken. Het zouden 56 kilometers en 1100 hoogtemeters worden met 3 echte Vogezen cols daarin. Wat is het toch een prachtig gebied, alsof je je al in de Alpen waant maar dan niet hoeft af te rekenen met de loodzware bergen aldaar. Ook de vele meertjes zijn een prachtige toevoeging aan het plaatje. Tijdens de rit zelf nog een klein wedstrijdje gedaan met een Franse jongen op de Col de Bramont. Stiekem was ik de betere dus dat geeft goede hoop voor wat komen gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

In dit reisverslag kunt u op de hoogte blijven van de voorbereiding op en de daadwerkelijke trip, per fiets, naar Nice. Op de 18e van juli vertrek ik in mijn eentje richting het zuiden. Na iets meer dan twee weken hoop ik in Nice (Frankrijk) aan te komen. Bij 'Foto's' kunt u de afzonderlijke etappes in detail bekijken.

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 4913

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Tour de Nice

Landen bezocht: