Etappe 7 La Bresse - Besancon - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Daan Schouten - WaarBenJij.nu Etappe 7 La Bresse - Besancon - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Daan Schouten - WaarBenJij.nu

Etappe 7 La Bresse - Besancon

Blijf op de hoogte en volg Daan

25 Juli 2015 | Frankrijk, Besançon

De rit van vandaag kon in twee stukken worden verdeeld. Het eerste stuk ging nog door de prachtige uitlopers van de Vogezen. Achter elke bocht wachtte weer een verrassing. De ene keer was het een dichtbegroeid bos, de andere keer een klein meertje met een huisje er naast. Dit zorgde er voor dat de eerste 65 kilometers redelijk snel voorbij gingen, ondanks een klimmetje van 3 kilometer aan 9% gemiddeld en met stukken van 18%! Het tweede gedeelte dat begon bij Lure was een stuk pittiger. Dit keer was het beeld na elke bocht ongeveer hetzelfde, dit werkte geestdodend op een gegeven moment. Zeker wanneer je je beseft dat ik tijdens ongeveer alle 140 kilometers van vandaag tegenwind had! Daar word je niet blij van! Aan het eind was ik dan ook behoorlijk moe! Nu zit ik in Besancon, een mooie stad, waar in mijn ogen nog niet uitgehaald wordt wat erin zit. Morgen 100km naar Grande Riviere!

• 25 Juli 2015 - 22:38

Papa:

Dan heb je die wind maar gehad :)
    Klinkt verder goed. De uitdagingen worden wel groter.
    Groet, papa

• 25 Juli 2015 - 22:46

Mama:

Hee kanjer. Gezellig weer om te lezen. Je opbouw van de reis is gelukkig goed: het wordt steeds hoger en jij raakt meer getraind. Helaas ook wat vermoeider, maar dat hoort er bij. Ondertussen doe je wel veel indrukken voor je studie op, dat is mooi meegenomen. Weet je ten minste wat iemand kan boeien in een landschap en /of een stad.nknap hoor. Heel veel succes met de volgende etappe, wellicht boeiende, maar ook zwaarder. Sterkte. Liefs, mama

Daan

In dit reisverslag kunt u op de hoogte blijven van de voorbereiding op en de daadwerkelijke trip, per fiets, naar Nice. Op de 18e van juli vertrek ik in mijn eentje richting het zuiden. Na iets meer dan twee weken hoop ik in Nice (Frankrijk) aan te komen. Bij 'Foto's' kunt u de afzonderlijke etappes in detail bekijken.

Actief sinds 06 Juli 2015