Rustdag Grande Riviere - Reisverslag uit Grande-Rivière, Frankrijk van Daan Schouten - WaarBenJij.nu Rustdag Grande Riviere - Reisverslag uit Grande-Rivière, Frankrijk van Daan Schouten - WaarBenJij.nu

Rustdag Grande Riviere

Blijf op de hoogte en volg Daan

28 Juli 2015 | Frankrijk, Grande-Rivière

In tegenstelling tot de vorige rustdag ben ik dit keer niet echt van mijn hotelkamer afgeweest. Niet omdat deze nou van zo'n hoge kwaliteit was, maar meer omdaf het weer nou niet bepaald ideaal was (lees; harde wind, koud en een beetje regen) en ik de beentjes rust wilde geven voor de komende dagen. Zo heb ik mij wel mooi kunnen voorbereiden op de komende dagen en heb ik het parcours nog eens goed bestudeerd. Conclusie hieruit: de komende drie dagen zijn de zwaarste, daarna moet het te doen zijn tot Nice. Andere conclusie, het belooft een prachtige route te zijn door bosachtig gebied, stijle berghellingen, kronkelende wegen, tunneltjes en prachtige vergezichten. De eerst volgende etappe gaat richting Annecy, daarna vervolg ik mijn weg naar Bourg d'Oisan (hier tevens een rustdag) en daarna Gap. Bij het 'foto's' gedeelte zal ik de profielen uploaden zodat jullie een beetje een idee hebben!

  • 28 Juli 2015 - 16:54

    Marianne:

    Hoi Daan
    Deze rustdag kwam goed uit regen wind en kou en niet hoeven fietsen.
    Morgen kan je goed voorbereid op pad .
    Succes en laat de bergen zien wat je in je mars hebt
    Hoop dat het weer mee gaat werken.

    Gr Stef en marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

In dit reisverslag kunt u op de hoogte blijven van de voorbereiding op en de daadwerkelijke trip, per fiets, naar Nice. Op de 18e van juli vertrek ik in mijn eentje richting het zuiden. Na iets meer dan twee weken hoop ik in Nice (Frankrijk) aan te komen. Bij 'Foto's' kunt u de afzonderlijke etappes in detail bekijken.

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 4914

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Tour de Nice

Landen bezocht: