Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Daan Schouten - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Daan Schouten - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor!

Blijf op de hoogte en volg Daan

17 Juli 2015 | Nederland, Nootdorp

Na vele weken voorbereiden, met alsnog een aantal stressvolle uren op het eind, kan ik zeggen dat ik, mijn fiets en de andere spullen er klaar voor zijn! Morgenochtend vertrek ik van onder de Dom in Utrecht naar Roermond in Limburg. Dit is meteen de langste etappe, zo'n 170 kilometer schoon aan de haak. Gelukkig is de storm vandaag al voorbij gekomen! Tot morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

In dit reisverslag kunt u op de hoogte blijven van de voorbereiding op en de daadwerkelijke trip, per fiets, naar Nice. Op de 18e van juli vertrek ik in mijn eentje richting het zuiden. Na iets meer dan twee weken hoop ik in Nice (Frankrijk) aan te komen. Bij 'Foto's' kunt u de afzonderlijke etappes in detail bekijken.

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 5038

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Tour de Nice

Landen bezocht: