Etappe 8 Besancon - Grande Riviere - Reisverslag uit Grande-Rivière, Frankrijk van Daan Schouten - WaarBenJij.nu Etappe 8 Besancon - Grande Riviere - Reisverslag uit Grande-Rivière, Frankrijk van Daan Schouten - WaarBenJij.nu

Etappe 8 Besancon - Grande Riviere

Blijf op de hoogte en volg Daan

27 Juli 2015 | Frankrijk, Grande-Rivière

Vandaag beloofde een redelijk ontspannen dag te worden. Ik verliet de stad via een zowaar goed aangelegd fietspad langs de rivier. Het viel mij hierop dat er wel degelijk veelvuldig op een sportieve manier gebruik werd gemaakt van deze weg. De natuur was hier prachtig en zo nu en dan passeerde ik een typisch frans dorpje, inclusief plein en kerkje. Na een stop in Salin les Bains liep de weg langzaam aan op richting Grande Riviere. Dit betekende dat ik de laatste 30 a 40 kilometer constant aan het klimmen was met een lichte tegenwind. Niet zo ontspannen meer dus! Ik zie dit gebied nu als de toegangspoort van de Alpen waar ik vanaf dinsdag mij in zal bevinden!

  • 27 Juli 2015 - 16:49

    Opa En Oma:

    Hallo Daan. Na twee alpenritten komt Nice weer dichterbij. Veel succes met de La Madeleine morgen.
    We begrijpen uit je verslagen dat je erg geniet van je Tour de Nice. Wij genieten met je mee.
    Vele groeten en goede fiets-kilometers. Opa en Oma.

  • 27 Juli 2015 - 17:40

    Marianne:

    Hoi Daan de eerst klim km zitten erop n goed begon is het halve werk ,maar de Alpen zijn wel echte bergen.
    Succes en veel plezier kijk al weer uit naar je nieuwe reis verslag
    Gr Stef en Marianne


  • 28 Juli 2015 - 08:57

    Cynthia:

    Hi Daan! Goed uitgerust gister? Jammer van de regen! Klaar voor de bergen die gaan komen? Heel veel succes en vooral ook goed genieten van al het moois dat je tegenkomt. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

In dit reisverslag kunt u op de hoogte blijven van de voorbereiding op en de daadwerkelijke trip, per fiets, naar Nice. Op de 18e van juli vertrek ik in mijn eentje richting het zuiden. Na iets meer dan twee weken hoop ik in Nice (Frankrijk) aan te komen. Bij 'Foto's' kunt u de afzonderlijke etappes in detail bekijken.

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 4963

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Tour de Nice

Landen bezocht: