Etappe 2 Roermond - Malmedy - Reisverslag uit Bierleux, België van Daan Schouten - WaarBenJij.nu Etappe 2 Roermond - Malmedy - Reisverslag uit Bierleux, België van Daan Schouten - WaarBenJij.nu

Etappe 2 Roermond - Malmedy

Blijf op de hoogte en volg Daan

19 Juli 2015 | België, Bierleux

Na de zware dag van gister was ik wel toe aan iets minder uren in het zadel. Aan het eind van de dag kan ik zeggen dat dat min of meer wel is gelukt met de 130 kilometer van vandaag, maar daar tegenover stonden dan wel 1600 hoogtemeters! Ter vergelijking, de Alp d'Huez heeft er (maar) 1000 en de Mont Ventoux net als ik vandaag 1600. Dus ook nu kan ik zeggen dat ik best kapot ben. Wel waren de benen iets beter vandaag, dus dat geeft goede moed. Wat me wel opviel vandaag zijn de hoeveelheid mensen die je aanstaren als je er bij fietst zoals ik nu (zware tas en een gekke camera op me kop). Sommige durven zelfs een praatje te maken! Enfin, het breekt de dag wel. Ik slaap bij een Nederlands stel in een B&B, dus Frans hoef ik nog lekker niet te spreken. Morgen naar Vianden op mijn verjaardag! Tot dan!

  • 19 Juli 2015 - 22:14

    Jozette Bijl:

    beste Daan, knap gedaan en hoe moeilijk het ook is "doorzetten". En alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Ga

  • 19 Juli 2015 - 22:34

    Papa:

    De kop is er af. Zo maar krijgen is er niet bij :)
    Als je morgen een jaartje ouder bent, kijk je er misschien anders tegen aan.
    Rustig aan en blijf genieten.

    Papa

  • 20 Juli 2015 - 00:04

    Marjan:

    Lieve Daan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, goede reis en tot vanavond, papa en mama

  • 20 Juli 2015 - 00:05

    Marjan:

    Lieve Daan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, goede reis en tot vanavond, papa en mama

  • 20 Juli 2015 - 00:06

    Marjan:

    Lieve Daan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, goede reis en tot vanavond, papa en mama

  • 20 Juli 2015 - 00:06

    Marjan:

    Lieve Daan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, goede reis en tot vanavond, papa en mama

  • 20 Juli 2015 - 00:06

    Marjan:

    Lieve Daan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, goede reis en tot vanavond, papa en mama

  • 20 Juli 2015 - 00:07

    Marjan:

    Lieve Daan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, goede reis en tot vanavond, papa en mama

  • 20 Juli 2015 - 06:34

    Marianne En Stef:

    Gefeliciteerd met je verjaardag goeie fietsdag en geniet van de avond samen met je ouders

  • 20 Juli 2015 - 19:52

    Opa En Oma:

    Hallo Daan. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het is wel een bijzondere manier deze zo te vieren. Wij denken dat deze dag nog heel lang in je herinnering zal blijven. Nog een goede reis verder en geniet er van. Groeten van Opa en Oma.

  • 20 Juli 2015 - 23:53

    Josephine :

    Daan, nog even op de valreep. Van harte gefeliciteerd en succes meter fietsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

In dit reisverslag kunt u op de hoogte blijven van de voorbereiding op en de daadwerkelijke trip, per fiets, naar Nice. Op de 18e van juli vertrek ik in mijn eentje richting het zuiden. Na iets meer dan twee weken hoop ik in Nice (Frankrijk) aan te komen. Bij 'Foto's' kunt u de afzonderlijke etappes in detail bekijken.

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 5039

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Tour de Nice

Landen bezocht: