Etappe 3 Malmedy - Vianden - Reisverslag uit Bierleux, België van Daan Schouten - WaarBenJij.nu Etappe 3 Malmedy - Vianden - Reisverslag uit Bierleux, België van Daan Schouten - WaarBenJij.nu

Etappe 3 Malmedy - Vianden

Blijf op de hoogte en volg Daan

20 Juli 2015 | België, Bierleux

Ik was het gister zowaar vergeten te vermelden, maar een groot gedeelte van de dag werd getekend door lichte regen. Dit weertype hield vandaag ook goed stand. Hierbij kwam ook vandaag weer een grote hoeveelheid hoogtemeters (1500), wat de etappe wederom zwaar maakte. De omgeving was echter wel schitterend, vooral bij het binnenrijden van Luxemburg. Ik had al positieve verhalen gehoord over dit gebied, die blijken zeker de waarheid te zijn! Vandaag hoefde ik 'maar' 106 kilometer af te leggen, maar een klimmetje van tegen de 13% zorgde er alsnog voor dat de benen goed moe zijn. Of het toeval is of dat het zo had moeten zijn weet ik niet, maar ik en mijn ouders hebben het gepresteerd om elkaar precies om 16:30 tegen te komen in Vianden. Dit is exact de tijd waarop ik 21 jaar geleden geboren ben! Morgen wacht een relatief makkelijke dag (65km en 1500 hoogtemeters). Hopen op beter weer!

  • 20 Juli 2015 - 22:41

    Marjan:

    Ja. Super afspraak in Vianden. Beter getimed had niet gekund. Samen gezellig je verjaardag gevierd. Doen we later thuis uitgebreid over. Ik ben heel trots op je. Je doet het goed. Veel plezier nog. Liefs mama

  • 20 Juli 2015 - 23:57

    Josephine:

    Toeval bestaat niet he, dat weet je. Bij een bijzondere leeftijd hoort een bijzondere gebeurtenis en daar is dat er waarschijnlijk 1 van

  • 21 Juli 2015 - 04:53

    Tim En Cynthia:

    We hopen dat je ondanks het weer en de hoeveelheid hoogtemeters ook kan genieten van de omgeving en belevenissen. Wat ons opvalt is dat je met de dag minder kilometers gaat rijden... Nice is nog ver! Heel veel succes met etappe 4. Je verjaardag gaan we uiteraard nog vieren.

  • 21 Juli 2015 - 21:32

    Jozette Bijl:

    super knap gedaan, geniet er ook van. Beter weer gaat het echt wel worden. En nog proost op je 21 st verjaardag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

In dit reisverslag kunt u op de hoogte blijven van de voorbereiding op en de daadwerkelijke trip, per fiets, naar Nice. Op de 18e van juli vertrek ik in mijn eentje richting het zuiden. Na iets meer dan twee weken hoop ik in Nice (Frankrijk) aan te komen. Bij 'Foto's' kunt u de afzonderlijke etappes in detail bekijken.

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 4968

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Tour de Nice

Landen bezocht: